Ana Sayfa » , , , » Ünlü Kemancı Nigel Kennedy

Ünlü Kemancı Nigel Kennedy

Müzik ülkesi 1 Şubat 2013 Cuma | 19:01

18-19 Nisan 2012 Salon IKSV Salon'da klasik müziğin en önemli violin ve keman virtüözlerinden İngiliz asıllı muhteşem Nigel Kennedy var.

Ülkemize birden fazla gelmiş olan Mr. Kennedy'nin konserlerini hep bir yurtdışı seyahatıma denk geldiği için kaçırmışım.

Özellikle klasik müzik sunan ağır ağır yaşlı ustalardan çok farklı karakter ve görünümü ile seyirciyi direkt etkisi altına alan çok şeker bir adam olması ilk göze çarpan özelliği.

Saç modeli, giyimi ve sahnede geri geri  yürüyerek ve aynı anda gülümseyerek çalması onu çok farklı kılıyor.


Eğer kendisi ile tanışmadıysanız ve biraz klasik müzik severim ama sıkılmak istemiyorum, dinlerken de keyif alayım diye düşünenlerdenseniz  VOLAAA diyorum.



Aşağıda size canlı konserlerinden  videolar sunacağım.Bu arada onunla ilgili en önemli haber bence,Vivaldi Dört Mevsim'i çaldığı albümü, Guinness Rekorlar Kitabına en çok satan klasik müzik albümü olarak girmesidir.

Değişik iş yapan her zaman ilgi çeker. Hiç akla gelmez diyeceğimiz şeyler yapabilmek bence her insanın kariyerinde risk alabilme ve başarıya ulaşmasını sağlıyor.Örnek vermek gerekirse, Jimi Hendrix için yapılmış "Stone Free" isimli  tribute albümde şarkıları keman çalarak coverlamış ve albüme koymuştur kendisi.


Tek şey,bilet fiyatlarının scalası biraz  kopuk geldi bana. Tam 102 TL iken öğrenci/indirimli bilet 45 TL.

Master eğitimi yaptıktan sonra bana verilen okulun kütüphane giriş kartımın gözünü seveyim. Hala öğrenciyim demek ne keyifli:)

19 Nisan, hem annemin hem de çok sevdiğim arkadaşlarımın doğum günü kutlaması olması nedeniyle konserin ilk gecesi 18 Nisan'da Şişhane yolları beni bekler diyorum.


Paylaşmak güzeldir... :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkındaki yorumunuzu alalım ;)